Saturday, January 1, 2011

1st day in 2011

yeaaahhhh hari da tahun 2011...hari baru, bulan baru, saat baru, minit baru dan segalanya baru...
awal pagi tadi memang rasa malas je nak bangun dan agak bosan sikit...tapi bermula tengah hari tadi aku da ada pelan sendiri....aku nak jumpa insan yang best untuk diri aku...aku panggil dia "SEPET"...hehehehe sweet kan...

serba sedikit la aku nk cite kat sal dia..Sepet ni aku kenal dia lebih kurang bulan august 2010...aku kenal dia melalui internet je..dari salah 1 laman sosial kat internet...lebih kurang sebulan kot just contact by phone je...then kami buat date lepas raya tahun tersebut...aku ni ne ada transport nak kuar...tambah pula aku ni jenis malas nak naik kemudahan awam...hehehe....serabut aku naik kemudahan awam tu...hmm...last2 dia kata nak datang kolej aku...nak ambil aku bawa gi date...perrrhhhh nervous x ingat sih...maklum la, dia lebih berumur dari aku....hehehe dalam fikiran aku cuma fikir dia ni orang yang berduit la..maklum la da bekerja kan...mesti ada duit banyak, ada kete besar...tapi akhir nya aku tengok dia cuma bawa kete kancil je...tapi dia jenis yang kemas dan agak romantik sikit orang nya...1st time jumpa dia bagi aku hadiah perfeum...agak teruja kot...sebab dalam banyak2 kenalan xpernah aku dapat hadiah cam tu...exspecially dari seorang lelaki...seronok rasa nye...then dia ajak aku gi ke Alamanda Putra Jaya....kami berdating kat sana...huhu xsangka lak dia nk bawa aku kat situ...jadi aku just dress up cm bese jela...t-shirt and jeans...simple giler kot...masa date tu agak segan beb...dia jalan pegang tangan aku lak tu...xbese kot...malu-malu aku d buat nya...pusing2 jalan dalam alamanda tu...then kami tengok wayang...cter ape, aku x ingat la...pas tgk wyang kami g makan stimbot....1st time aku mkan benda alah tu...huhu sedap juga...sume dia serve untuk aku...udang dia koyak kan kulit nye...dia letak bahan2 dalam mangkuk aku...serve baik punya...huhu in that day aku rasa seronok sgt dgn dia...so romantic...co cool...

but itu sume cite dulu...ni da tahun 2011...mesti ada kena ada cite baru....so hari ni aku jumpa sepet...aku dari petaling ke sentul by train KTM...then kat sentul dia just pick up aku bawa g umah dia....lepak2 sana...dari kul 2ptg sampai kul 5ptg aku stay sana...xde la lama mana kan...
then sebelum dia hantar balik dia ajak g makan dulu...kami makan di Pizza Hut, kl....hehe standart prize le kami makan kat sana...hehehe...kenyang perut ni...hehehe....pas makan dia hantar aku balik ke rumah...aku salam dia...say love u and thanks for today...seronok jumpa dia...sebab dekat 3 minggu kot x jumpa dia after habis sem 5 kat kolej....hehehe...

bagi aku dia la the bes boy i see it...dia matang...berfikiran terbuka...dan aku suka cara dia...sebab dia tertib bab pemakanan dan pengurusan diri...bilik dia pn kemas...serba serbi ok kot..dan dia jenis yang begitu caring kat aku...dan dia banyak sapport aku dalam segala segi...aku sayang sangat kat dia...x sanggup kot kehilangan dia lepas banyak kali aku kecewa...aku terima dia seadaanya....x kira dia tua mana pn...yang penting aku sayang dan nak jaga dia samapai akhir hayat aku...aku berharap sangat moga aku dapat bersama dengan dia...kalo boleh sampai akhir hayat dia..doakan la hubungan kami semoga berkekalan yer...

ikuti cerita aku seterusnya k....

No comments:

Post a Comment