Friday, December 31, 2010

last year 2010

hmm...feel not good today...sebabnye hidup aku penuh dengan kebosanan...
tiada teman..tiada kawan...tiada tempat untuk meluahkan segala isi hati aku..
family?....hmm xsemua masalah kite leh cerita dengan family kan...
sekurang- kurangnye teman yang rapat pn jadi lah kan..

huhu orang cam aku ape yang ada...serba serbi kekurangan...xde itu...xde ini...
rupe paras pun xde..ape tah lagi hal-hal ekonomi...dulu ada boyfriend pn kena tinggal...
bukan sekali tapi da banyak kali...agaknya hati aku ni bukan hancur berderai macam kaca da...
tp mungkin da jadi abu kot..halus je...klo di cantum pn belum tentu akan pulih seperti sedia kala...memang susah nak pulih..kecuali dengan kuasa allah je hati ni leh sembuh..

aku sekarang ni macam da xde arah...xtau nk buat ape...nak cari boyfriend rasa macam da xde mood untuk bercinta...tapi klo x d cari terasa sunyi...hati ni kosong sangat...harapkan family je buat teman ketawa...tapi xkan selamanye bergantung pada family kan...jadi aku sendiri yang akan tentukan kehidupan aku...samada mahu bhagia atau pun tidak...

kali ni aku akan cuba pulihkan kembali semangat aku...kena cari sumber baru..teman baru...azam baru...semangat baru...serba serbi baru...yang paling penting my style pun mesti baru..hehe....so ape la azam baru aku tahun 2011 ni ek...banyak hajat aku sebenarnya...tapi x berapa yakin dengan azam-azam yang ada...

kat bawah ni aku nak nyatakan hajat dan impian aku...
1) nak ada kerjaya yang paling baik...
2) nak cari duit banyak-banyak...
3) insyallah ada rezeki aku nak buka kedai sendiri...
4) nak hadiah kan sesuatu yang istimewa untuk keluarga aku (hantar g haji)
5) harap dapat diploma kemahiran dengan cemerlang..
6) sekurang-kurangnya aku ada kereta sendiri....

semua hajat dan impian aku ni, insyallah aku akan usaha kan sampai dapat..sekurang-kurangnya mana tau kot-kot la ni hajat aku yang terakhir...nanti da putus antara jasad dan roh segala hajat semua x kesampaian tambah-tambah pula untuk keluarga tersayang...paling tidak pun biarlah aku balas jasa dorang walaupun x sebesar pengorbanan dorang pada aku kan...huhu
aku x nak la dorg kecewa dengan aku..lagi pn aku sayang sangat kat family aku..aku xnak jadi anak yang x mngenang jasa pada mak ayah aku...cukup baik da dorang didik aku...cuma aku je nakal...kadang-kadang tu bangang juga...suka buat sesuatu perkara tanpa berfikir..

next cerita aku sambung lain kali...stuck kejap...hahaha jangan marah....

No comments:

Post a Comment